[Revspace] Vraag van Jet

Juerd Waalboer juerd at revspace.nl
Mon May 2 16:59:38 CEST 2016

Henriette Paro - Sol skribis 2016-05-01 18:05 (+0200):
> en weet zeker dat mijn zoon het helemaal te gek vind om bij
> jullie langs te komen. Was het nou op dinsdag dat het voor kids was?
> (Mijn zoon is 13 jaar) En hebben jullie workshops en cursussen op het
> menu?

We geen regelmatige begeleide activiteiten voor kinderen, maar op zondag
29 mei staat RevKids gepland. Dat is een ongeveer-jaarlijkse dag met
geplande activiteiten voor jonge hackers.

Op de reguliere spacedagen (waaronder dinsdagen) zijn kinderen ook van
harte welkom, uiteraard alleen onder begeleiding van een volwassene.
Dinsdag is het drukst en dan zijn we altijd open. Op andere dagen zijn
we meestal open en is het rustiger. Het is niet vooraf bekend of we open
zijn, want deelnemers kunnen hun eigen openingstijden bepalen.

Juniors die vaak langs willen komen, kunnen zich eventueel inschrijven
als deelnemer. Juniordeelnemers betalen 15 euro per maand in plaats van
25, en kunnen eventueel onder strikte voorwaarden en met instemming van
de ouders een sleutel krijgen. Inschrijven is niet verplicht, dus kom
langs wanneer je zin hebt.

Buiten RevKids is er geen begeleiding voor kinderen, maar wij hebben
goede ervaringen met tieners die zelfstandig bij de hackerspace aanwezig
zijn en volledig op eigen initiatief aan de slag gaan.

Meer informatie:

    - RevKids: https://revspace.nl/RevKids
    - Reglement: https://revspace.nl/Reglement (zie regels 3, 18 en 29)

Groeten,